Levertijd en verzendkosten
Wij pakken u bestelling met liefde en zorg in en doen ons best om het zo snel als mogelijk bij een DHL of PostNL punt te brengen.
- Bestellingen die op werkdagen voor 16:00 besteld zijn proberen wij (met uitzondering van onze zelfgemaakte producten of producten die niet op voorraad zijn) binnen 5 / 6 werkdagen bij een DHL of PostNL punt te brengen.
Voorbeeld: maandag voor 16:00 besteld is uiterlijk maandag of dinsdagochtend (de week erna) bij een DHL of PostNL punt gebracht.
- Bestellingen die op werkdagen na 16:00 besteld zijn proberen wij (met uitzondering van onze zelfgemaakte producten of producten die niet op voorraad zijn) binnen 6 / 7 werkdagen bij een DHL of PostNL punt te brengen.
Voorbeeld: maandag na 16:00 besteld is uiterlijk dinsdag of woensdagochtend (de week erna) bij een DHL of PostNL punt gebracht.
- Bestellingen met zelfgemaakte producten proberen wij binnen 7 / 8 werkdagen bij een DHL punt of PostNL punt te brengen.
Voorbeeld: maandag besteld is uiterlijk woensdag of donderdagochtend (de week erna) bij een DHL of PostNL punt gebracht.
- Bestellingen tijdens een actie periode gaan op volgorde van binnenkomst bestelling verzonden worden en is afhankelijk van de drukte (hoeveelheid en grote bestellingen) hoe lang dit 'langer' gaat duren. Wij doen ons best om dit zo snel als mogelijk te verzenden.
Werkdagen zijn van maandag tot vrijdag.
Als wij u bestelling bij een DHL of PostNL punt hebben gebracht:
- Zijn wij afhankelijk van hun als vervoerders en hebben wij geen invloed op de levertijden.
- Kunnen wij dit proces niet versnellen.
- Is het buiten onze macht als ze iets kwijt raken of het 'veel' langer duurt.
Wij sturen de bestelling naar u toe met de door u gekozen verzendmethode.
- De bezorg tijden zijn helaas veel langer dan normaal en kan soms tot 2 weken (of meer) duren voordat het bij u aankomt.
- Wij hier geen invloed op hebben en wij het niet kunnen versnellen.
- Gelieve hier rekening mee te houden als u een bestelling doet.
Kiest u voor het afleveren naar een bezorgpunt of bent u niet thuis en ze sturen het dan naar een bezorgpunt let dan op het volgende:
- U of iemand die het voor u op kan halen dient het pakket binnen 7 dagen (1 week) op te halen.
- Zodra het op het bezorgpunt ligt ontvangt u een e-mail van DHL en ziet u dat in de app van DHL.
- Na 3 dagen ontvangt u een herinnerings e-mail van DHL
- Het buiten onze verantwoordelijkheid ligt als u het niet binnen een week op haalt of laat ophalen en DHL het dan retour stuurt naar ons.
- Komt het retour dan kunnen wij het nogmaals verzenden na betaling van de nieuwe verzendkosten of storten wij het geld terug exclusief de gemaakte verzendkosten.
- Bent u afwezig of op vakantie met een bestelling plaatsen en niet binnen die 7 dagen thuis schrijf dan in het opmerking veld tijdens het bestellen of stuur ons een e-mail of whatsapp bericht vanaf welke datum wij het wel kunnen verzenden en u dus in de gelegenheid bent het wel op te halen.
Is u bestelling niet aangekomen dan vragen wij u het volgende:
- Gelieve rekening te houden met het feit dat het niet onze keus is om iets niet aan te laten komen en dit buiten onze macht en verantwoordelijkheid ligt en wij daarvan ook een klacht moeten gaan indienen bij de door u gekozen verzender.
- Stuur ons een e-mail om te laten weten dat de bestelling er nog niet is.
- Bij PostNL zonder track en tracé willen wij graag een foto ontvangen van de PostNL app of bij de ontvangen post afbeeldingen ons poststuk er in staat.
- Met de foto kunnen wij een klacht indienen bij PostNL want dan kunnen hun zien na en of waar het mis gegaan is.
- Hebben de verzenders tijden / regels wanneer een poststuk eventueel nog aan kan komen.
- Zijn wij bereid om met u tot een passende oplossing te komen die voor beide goed is of voelt.
Heeft u een spoedbestelling stuur ons dan een e-mail of whatsapp berichtje en vraag naar de mogelijkheden en wat wij voor u kunnen betekenen.
Verzendkosten worden berekend volgens de tarieven van PostNL en DHL.
Hoeveel wij moeten betalen aan DHL of Postnl, betaald u ook.